De grootste collectie van Nederland
Ik ben op zoek naar…
9.1 Onze klantenbeoordeling
winkelmandje

Klachten

Een klacht, wat nu?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Mocht je onverhoopt een klacht hebben, laat dit ons alsjeblieft weten. Dit is voor ons de manier om onze communicatie en service te verbeteren wanneer dit nodig is.

Wij verzoeken je vriendelijk ons de klacht schriftelijk (per emailcontactformulier of brief) te laten weten. Ons adres kun je hiervinden. Wij zullen de klacht op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Verzend- en betaalmethodes
ikwilzitzakken | Duifpolder 92 | 3825 JE Amersfoort | KvK 73980366 | +31853030828